Treść artykułu

Specjalista ds. administracji – oferta pracy

Polski Związek Niewidomych Stowarzyszenie, poszukuje do swojej siedziby w Warszawie kandydata na stanowisko:

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie kalendarzem prezesa (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych)
  • sporządzanie notatek ze spotkań
  • obsługa gości,
  • obsługa poczty mailowej,
  • tłumaczenie i redagowanie pism,
  • inne prace zlecone przez pracodawcę

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- dobra obsługa MS Office (Word, Excel),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • dyspozycyjność,
  • komunikatywność,
  • dobre umiejętności organizacyjne,
  • terminowość i rzetelność,
  • mile widziane doświadczenie w stowarzyszeniu/fundacji lub zakładzie pracy chronionej

Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat

Zgłoszenia należy przesyłać na adres: mstawska@pzn.org.pl do 27 lipca 2017 r.