Specjalista ds. administracji – oferta pracy
Polski Związek Niewidomych Stowarzyszenie, poszukuje do swojej siedziby w Warszawie kandydata na stanowisko:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Zakres obowiązków:
- zarządzanie kalendarzem prezesa (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych)
- sporządzanie notatek ze spotkań
- obsługa gości,
- obsługa poczty mailowej,
- tłumaczenie i redagowanie pism,
- inne prace zlecone przez pracodawcę
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- dobra obsługa MS Office (Word, Excel),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność,
- dobre umiejętności organizacyjne,
- terminowość i rzetelność,
- mile widziane doświadczenie w stowarzyszeniu/fundacji lub zakładzie pracy chronionej
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
Zgłoszenia należy przesyłać na adres: mstawska@pzn.org.pl do 27 lipca 2017 r.