Zieleń miejska w Warszawie dla każdego. Zgłoś sprawę
Zarząd Zieleni m.st. Warszawy umożliwił mieszkańcom zgłaszanie problemów związanych z dostępnością zieleni miejskiej, obiektów publicznych, usług, a także stron internetowych, którymi zarządza. To przykład dobrych praktyk w zakresie dostępności, które warto naśladować.
Zainteresowani mogą zgłosić m.in. brak podjazdu dla wózków w parku miejskim, czy też brak odpowiednio dostosowanych ławek z oparciami i podłokietnikami, które ułatwiają korzystanie z nich osobom starszym i z ograniczoną sprawnością.
Zgłoszenia można składać na różne sposoby:
- telefonicznie tel. 19115,
- mailowo na adres e-mail: kontakt@zzw.waw.pl,
- przez stronę internetową www.warszawa19115.pl (zapewniającą kontakt z tłumaczem PJM i poprzez czat),
- za pomocą platformy ePUAP,
- osobiście w kancelarii Zarządu.
Na stronie w zakładce „Zgłoś brak dostępności”: https://zzw.waw.pl/dostepnosc/zglos-brak-dostepnosci/ znajdują się gotowe formularze, które ułatwiają opisanie problemu. Dzięki temu sam proces jest łatwy do wykonania.
Źródło: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy