Plan działań dla koordynatora dostępności
Stworzone zostało narzędzie ułatwiające przygotowanie planu działań na rzecz poprawy dostępności. Planner będzie przydatny dla wszystkich koordynatorów dostępności w instytucjach i urzędach.
Planer to narzędzie online, które poprowadzi koordynatora przez poszczególne elementy planowania działań związanych z wdrożeniem rozwiązań zapewniających dostępność architektoniczną, informacyjno – komunikacyjną i cyfrową. Narzędzie pomoże uporządkować planowane przedsięwzięcia. I co równie ważne, wygeneruje harmonogram czasowy dla planowanych prac oraz szacowany budżet realizacji.
Dodatkowo do każdego z zaplanowanych działań i zadań można przypisać właściwe komórki lub osoby, które będą odpowiedzialne z ich realizację. To narzędzie może pomóc w usprawnieniu planowania, tworzeniu budżetu i monitorowaniu postępów.
Narzędzie dostępne jest na stronie: https://deklaracja-dostepnosci.info/plan/5419h4er1k9qr5a1
Źródło: Program Dostępność Plus