Treść artykułu

Spotkanie zespołu merytorycznego z dnia 16.12.2021

Notatka z czwartego spotkania zespołu merytoryczno- redakcyjnego Programu Zrób to sam

W spotkaniu wzięły udział: Antonina Adamowicz-Hummel, Sylwia Mańkowska, Kamila Miller-Zdanowska, Elżbieta Oleksiak, ,Dominika Urbanik, Kamila Wiśniewska.
Spotkanie dotyczyło omówienia kwestii poprawności napisów na planszach w języku polskim, nałożonych na plansze w języku angielskim w filmie „Nauka czynności życia codziennego”.

Przyjęto następujące ustalenia:

  1. Wyrównanie do lewej fragmentów poniżej oraz wszystkich plansz z gwiazdkami:

Celem filmu jest zapoznanie cię ze strategiami nauczania, które możesz wykorzystać w pracy z niewidomymi dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi.

W filmie strategie demonstrują dwie terapeutki, co w żadnym przypadku nie oznacza, że Twoja praca z osobą niewidomą będzie wyglądała identycznie.

Wykorzystując prezentowane strategie, należy dostosować je do mocnych stron oraz potrzeb uczącego się.

  1. Powiększenie czcionkę o 2 pkt w początkowych fragmentach:

Nauka czynności  życia codziennego

Celem filmu jest zapoznanie cię ze strategiami nauczania, które możesz wykorzystać w pracy z niewidomymi dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi.

W filmie strategie demonstrują dwie terapeutki, co w żadnym przypadku nie oznacza, że Twoja praca z osobą niewidomą będzie wyglądała identycznie.

Wykorzystując prezentowane strategie, należy dostosować je do mocnych stron oraz potrzeb uczącego się.

  1. W spisie treści ostatni wers Posługiwanie się łyżką o jeden wiersz do góry (odstaje od reszty).

Notatkę sporządziła Sylwia Mańkowska

Projekt “Zrób to sam Insite BAR – specjalistyczne programy rehabilitacyjne” dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Kwota dofinansowania: 1.01.2020 – 31.03.2021 – 58.550 zł

PFRON Logo