Spotkanie zespołu merytorycznego z dnia 16.12.2021
Notatka z czwartego spotkania zespołu merytoryczno- redakcyjnego Programu Zrób to sam
W spotkaniu wzięły udział: Antonina Adamowicz-Hummel, Sylwia Mańkowska, Kamila Miller-Zdanowska, Elżbieta Oleksiak, ,Dominika Urbanik, Kamila Wiśniewska.
Spotkanie dotyczyło omówienia kwestii poprawności napisów na planszach w języku polskim, nałożonych na plansze w języku angielskim w filmie „Nauka czynności życia codziennego”.
Przyjęto następujące ustalenia:
- Wyrównanie do lewej fragmentów poniżej oraz wszystkich plansz z gwiazdkami:
Celem filmu jest zapoznanie cię ze strategiami nauczania, które możesz wykorzystać w pracy z niewidomymi dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi.
W filmie strategie demonstrują dwie terapeutki, co w żadnym przypadku nie oznacza, że Twoja praca z osobą niewidomą będzie wyglądała identycznie.
Wykorzystując prezentowane strategie, należy dostosować je do mocnych stron oraz potrzeb uczącego się.
- Powiększenie czcionkę o 2 pkt w początkowych fragmentach:
Nauka czynności życia codziennego
Celem filmu jest zapoznanie cię ze strategiami nauczania, które możesz wykorzystać w pracy z niewidomymi dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi.
W filmie strategie demonstrują dwie terapeutki, co w żadnym przypadku nie oznacza, że Twoja praca z osobą niewidomą będzie wyglądała identycznie.
Wykorzystując prezentowane strategie, należy dostosować je do mocnych stron oraz potrzeb uczącego się.
- W spisie treści ostatni wers Posługiwanie się łyżką o jeden wiersz do góry (odstaje od reszty).
Notatkę sporządziła Sylwia Mańkowska