Treść artykułu

widać komputer, który stoi na biurku, obok filiżanka z kawą i kwiaty, na ekranie komuptera widać platformę zoom z okienkami uczestników spotkania

Spotkanie online w ramach projektu „Muzea otwarte”

17 maja br. o godz. 10.00 na platformie ZOOM odbędzie się spotkanie prezentujące obecny stan realizacji projektu „Muzea otwarte – rozszerzenie możliwości programowych instytucji kultury pogranicza polsko-słowackiego”.

Tematyka spotkania obejmie takie zagadnienia, jak: przemysł czasu wolnego, w szczególności ruch turystyczny w czasie pandemii  i zmiany w branży, produkt turystyczny, jego pozycjonowanie, zarządzanie produktem turystycznym w kontekście projektu „Muzea Otwarte”, a także dostępność produktów turystycznych dla osób z dysfunkcjami – innowacje i marketing.

Poniżej prezentujemy agendę spotkania:

10.00 – powitanie i otwarcie – dyrektor Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów (partner wiodący projektu), pan Zdzisław Tohl.

10.05 – wypowiedzi zaproszonych gości:

  • Rafał Marek, Prezes Zarządu Krakowskiej Izby Turystyki,
  • Daniel Bijata – ekspert słowackiego rynku usług turystycznych współpracujący z Klastrem Orawa oraz Narodowym Centrum Słowackim,
  • Martin Pavlik – dyrektor Narodowego Centrum Turystyki Słowackiej w Polsce,
  • Piotr Wiecha – ekspert, właściciel rodzinnego parku rozrywki Rabkoland.

10.40 – pytania uczestników spotkania (partnerów Projektu), dyskusja

Partnerzy projektu: Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów; Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu; Muzeum Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec; Miejski Dom Kultury w Czechowicach-Dziedzicach; Oravské múzeum Pavla Országha Hviezdoslava v Dolnom Kubíne; Liptovské múzeum v Ružomberku; Muzeum – Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej; Muzeum Tatrzańskie im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem.

12.30 – zakończenie spotkania.

Link z dostępem do udziału w wydarzeniu będzie przesyłany wszystkim zainteresowanym do 15 maja br. Będzie on działał tylko w dniu spotkania, a zacznie być aktywny ok. 30 min przed jego rozpoczęciem. Potwierdzenie udziału należy przesłać na adres e-mailowy janikjanina1@gmail.com do 15 maja br. do godz. 16.00. Liczba miejsc jest ograniczona (10 stanowisk komputerowych, ale przy jednym stanowisku może siedzieć więcej niż jedna osoba).

W razie problemów technicznych należy dzwonić pod nr tel. 600 021 773.

Projekt współfinansowany jest w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja na lata 2014–2020.

Fot. Pixabay