Treść artykułu

Peron na dworcu, po dwóch stronach pociągi

PKP Intercity z nową stroną internetową

Uruchomienie nowej strony ma usprawnić i uprościć proces obsługi podróżnych.  W trakcie prac wykonano badania użyteczności, w których uczestniczyły różne grupy klientów. Podczas projektowania zostały uwzględnione potrzeby osób niepełnosprawnych.

Prace nad odświeżeniem strony www.intercity.pl objęły kompleksową zmianę: wyglądu, części informacyjnej oraz struktury. Poprawa funkcjonalności i intuicyjna nawigacja w trakcie przeglądania to kluczowe działania, które zrealizowano w ramach prac serwisowych.

Wdrożenie nowego serwisu to również ulepszenia dla użytkowników mobilnych. Dzięki zastosowaniu technologii Bootstrap v5.0 nowa strona jest w pełni responsywna. Korzystanie z niej jest wygodne na smartfonach czy tabletach.

Serwis zaprojektowano również z myślą o osobach z niepełnosprawnościami.

Zależało nam, żeby nowa strona była intuicyjna i prosta w obsłudze, by każdy, niezależnie od miejsca i urządzenia, z którego korzysta, mógł szybko zaplanować nawet spontaniczną podróż z PKP Intercity. Zadbaliśmy też o dostosowanie strony do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych i niesłyszących. W ten sposób walczymy z wykluczeniem transportowym, które dotyka osoby z niepełnosprawnościami  − tłumaczy Marek Chraniuk, prezes zarządu PKP Intercity.

Przewoźnik w planach ma stworzenie nowej wersji aplikacji mobilnej.

Źródło: PKP Intercity