Kontakty do koordynatorów dostępności już na stronie Programu Dostępność Plus
Zgodnie z ustawą o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w wielu instytucjach publicznych wyznaczono koordynatorów dostępności. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej przygotowało zestawienie zawierające dane kontaktowe do osób pełniących tę funkcję w poszczególnych instytucjach. Na stronie programu Dostępność Plus pojawiła się natomiast specjalna zakładka dotycząca koordynatorów dostępności.
Powstała z myślą o tym, by ułatwić kontakt z koordynatorami dostępności, ale także by oni sami mogli się ze sobą kontaktować i wymieniać doświadczeniami. W zakładce będą też zamieszczane różne materiały, które mogą być pomocne przy wykonywaniu funkcji koordynatora. Link: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-europejskie-bez-barier/dostepnosc-plus/koordynatorzy-dostepnosci/. Koordynatorzy, którzy nie znajdują się na liście przygotowanej przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, a chcieliby być na niej uwzględnieni, proszeni są o przesyłanie swoich danych na adres skrzynki mailowej Dostępność Plus: dostepnosc.plus@mfipr.gov.pl
Warto pamiętać, że zgodnie z ustawą o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami aktualna informacja o tym, kto pełni funkcję koordynatora dostępności, a także dane kontaktowe do tej osoby powinny znajdować się w BIP i na stronie internetowej podmiotu publicznego zobowiązanego do powołania koordynatora.
Fot. Pixabay